
ריהוט משרדי יוצר תדמית
אם אתם מעוניינים להביא את המשרד לשיאו מבחינה דקורטיבית, מאד חשוב לדעת כיצד לבחור ריהוט תואם. מה שמעטים יודעים הוא שישנם עוד פרמטרים לבחירה מלבד עיצוב. נכון, עיצוב מראה על המון דברים, על ריספקט למקום, על האמירה האומנותית שלכם כבעלי המשרד, וכד’. יחד עם זאת, הפרמטר הארגונומי מעיד על כושר בחירתכם, ועל נכונותה. כך, למשל, כשהמשרד משמש למכירות מזדמנות, ולא לישיבה של 9 שעות עם הפסקה, תהיה זו טעות לבחור כסא עם גלגלים ובוכנה. זה כסא שיש סיבה למה הוא גובש בצורה הזו: למנוע שחיקה של עמוד השדרה ופזילה על ידי ישיבה נמוכה. במאמר אשר לפניכם תוכלו ללמוד כיצד ליצור את התדמית האולטימטיבית בסוגים שונים של משרדים.
משרד המארח חברת מחשבים/הייטק
בעמדות המכירות ניתן לרכז שולחן ארוך עם עמדות טלפוניות לאורכו ומחיצות הפרדה. בעמדות בהן יושבים מתכנתים ובודקי תוכנה יש להציב כסאות גלגלים ובוכנה ומולם שולחנות גבוהים. בדרך זו, המסך של המחשב יהיה מעל גובה הסנטר, מה שישמור על יציבה ישרה של העובד. במשרדי ההנהלה הריהוט צריך להיות זהה, אך ניתן לבחור כסא עם משענת גדולה יותר. אם יש חדר ישיבות במשרד, רצוי לעבות אותו בדומה לעמדת המכירות: עם כסאות מעוצבים וקבועים. השולחן צריך להיות מרכזי ומוקף בכיסאות הללו. יש לבחור גם שידה לאחסון וחיבור מוצרים אלקטרוניים כמו מקרן ומחשב אשר תוצב מול השולחן בסמוך לקיר רחב יריעה.
משרד המארח חברת מכירות
חברה אשר תחום הייעוד שלה הוא מכירות, כמו סוכנות נדל”ן או ביטוח צריכה ריהוט שהוא עצמו משדר מכירתיות: הכסאות צריכים להיראות מה שיותר דקורטיביים, רצוי עם ידיות יציבה לשמירה על יציבה לא מכופפת של העובדים. השולחן יכול להיות גבוה או נמוך, אך רצוי שיהיה ארגונומי לעבודה עם מחשב.
משרדי ניהול חנויות ובתי מלאכה
משרדים אלו לא אחראיים רק על עובדים אלא גם תכולות מכירה פיזיות. בשל כך שרוב העבודה נעשית בשטח התפעולי העיקרי, ולא בתוך המשרד, הוא צריך להוות יחידה מאד קטנה. מה שצריך להיות שם הוא עמדת מחשב, ארכיון קטן לשמירת תכתובות עם הלקוחות והספקים העיקריים, וארון אחסון זעיר לעובד המשרד.